Kamu Klik, Sofea suka :B

Saturday, December 18, 2010

Fevret Blog Aku Bukan Fevret Blog Ko

Sejak akhir-akhir ni, aku addicted gila tapi tak mental ngan blog.


Aku suka menghendap blog orang.  Kui kui kui... 


Menghendap blog tak berdosa seperti menghendap orang mandi dan yang sewaktu dengannya ok!


Tapi sadisnya blog aku sendiri jarang pulak nak update!  Apa cerr???  But am I care???  Muahahah!


Blog pertama yang memikat hati aku : sayafaiz.blogspot.com.


memang sempoi, memang gila, memang 'menggeletek' hatiku yang 'penggeli' ini.  Toinkk!


Kenapa aku buat entry ni kali ni...?


Motif???


Sebab...

















Aku bosan jew...  (=_=)


Huaggrrhhh...  sambung tidur balik, dapat mimpi kering pergi Venice Italy, dinner kat sana ngan suami tercintaku Maher Zain!


Oh Maher Zain sayang, I love you.  Muahaaha






See yah!

No comments: