Kamu Klik, Sofea suka :B

Tuesday, December 14, 2010

Isabella Minta Puji

Kesabaranku tatkala petang menjelma memang agak tercabar.


Tik tok tik tok!  Tengok jam pukul 5 pm...  Jeng jeng jeng!  It's show time!  (Dari bilik mandi...)


"Isabella adalah.....! Bla bla bla!"  dengan suara yang bergegar, konon nak ambil mod suara Amy Search yang tinggi la kot.  Damn!


Seriously, suara dia...  MasyaAllah...  Hmmm...  Perlukah aku didengarkan suara sedemikian rupa???  Perlu kaaaaaa???


Cettt!


Asal petang je, akan ada minah blok 2 kamsis perempuan Politeknik Mukah ni akan menyanyi lagu Isabella sekuat-kuat hati sampai la Maghrib time.  Baru reti nak berhenti kot??


Lagu2 pilihan lain ==>>> Fantasia Bulan Madu n satu lagi lagu Meet Uncle Hussein, aku dah lupa tajuknya.  Minah tu akan ulang, ulang dan ulang sampailah Maghrib!  Takde lagu lain.  Memang tu je lah.  


Agak menjadi tanda-tanya lam benak fikiranku yang sentiasa nak kelogikan hal tersebut.


Minah tu rasa apa bila dia dok melalak kat bilik mandi tu???


Mesti minah tu rasa, 'biar semua penghuni kat blok ni dengar suara aku yang power ni!  Nanti kalau aku keluar dari bilik mandi, mesti aku dipandang dan dipuji macam artis!'
: Kalau aku tinggal searas ngan minah tu, aku kunci minah tu dari luar bilik mandi, rasakan dia menjerit 'berlagu' minta tolong.  Tak pun, sembunyikan towel minah tu.  Eee...  Geram!


Apa motif minah tu dalam bilik mandi sambil melalak macamtu sekali aku tak tau la.  Kot-kot nak sesuaikan lagu tu dengan tarian tiger show kot???  'bilik mandi' kannnn....


Mungkinkah dia rasa......


Rasa artis :  Ohh...  Suara cam katak! Eh, badak!  Eh, salah.  LEMAK MERDU disukai ramai!  Sungguh aku TIPU!


Suara lantang :  Boleh jatuhkan saham Amy Search!!!  (Aku TIPU lagi sekali!).


Orang puji :  Bila orang dengar, orang akan suka...  dan antara puji2annya ialah "suara mengalahkan Siti Nurhaliza time berak, kalau bernyanyi macam hanjeng menyalak! dan puji2an lain yang sangat merangsang.


Minta dia nyanyi :  What the F!








P/s :
Pendapat peribadiku yang tak peribadi sangatlah kan, Amy Search nyanyi pun aku TAK SUKA SANGAT DENGAR.





Isabella...  Rawk!  Rawk!


No comments: