Kamu Klik, Sofea suka :B

Friday, December 17, 2010

My Sweet Roommate

Before ni aku takut nak ada partner bilik kat hostel.


Why?


Sebab aku nak duduk lam bilik sorang-sorang, privacy aku terjaga, tak perlu nak jaga hati siapa-siapa, and paling penting...  umpama dunia ini aku yang punya.


Masuk sem baru, daftar asrama a.k.a kamsis politeknik.
Ingatkan nak bilik sorang lagi macam sem dulu, lupa plak nak gitau kat kawan yg handle bahagian kemasukan kamsis supaya jangan benarkan orang lain register masuk bilikku.
Macam politeknik ni bapak aku yang punya daaa....


1st day time aku relax pas kemas barang, tiba-tiba pintu bilik dibuka...
'alamak, ada partner la aku ni...  Huhu' dalam hati cakap mcmtu, bukan luar hati.


Pastu buat relax la...  Walaupun perasaan time tu agak hampa jugak.  Maklumlah, taknak ada roommate kan.


But now...  Seriously...
I love my roommate!


WHAT???  WHY???


sebab :

  • Aku suka dia!  Bukan suka tahap nak jadi lesbian ok!
  • Dia baik sangat.
  • Dia bagi aku Cloud 9.  Fuh...  Sharing is caring.  Kahkah!
  • Dia jadi alarm clock.
  • Dia sumber movie.
  • Susah nak tengok dia marah...
  • Berkarakter...  Cute, manja, cantik...  Perfect la.
Banyak lagi sebab-sebab yang tak dapat aku huraikan.


Apa-apapun, Thanks Allah s.w.t kerana bagi aku roommate yang baik.


Walaupun terdapat perbezaan agama dan bangsa, tapi masih serasi.


Itu yang aku suka!


1Malaysia!


(^___^)V




P/S :


Nama dia Donna Uring Jok.
Berasal dari Miri Sarawak.
Ambil course diploma Perniagaan.


K, see ya!

No comments: