Kamu Klik, Sofea suka :B

Sunday, January 9, 2011

3 Ciri Wanita Dari Pandangan Lelaki kat Facebook dan Tagged

Bila aku ajukan soalan kat kaum Adam dalam Facebook dan Tagged :


Respon kat Facebook
Respon kat Tagged





FB
Prihatin/caring = 2
Ringkas/simple = 1
Penyayang/loving = 1
Baik hati/kind-hearted = 1
Pandai buat lawak/humor = 1
Memahami/understanding = 1
Asli/original = 1 (boleh cari kat Papua)

TAGGED
Seksi & Berbuah D*** Besar = 1 (???)
Tidak banyak meleter = 1
Berfikiran terbuka/open minded = 1
IDK = 1 (what's this.  Anyone?)
Beriman = 1
Bersopan = 1
Memahami/understanding = 1


2 Pilihan Tertinggi :

Prihatin = 2
Memahami = 2


OK, pasni aku cuba nak jadi orang yang prihatin and memahami.
Sehh....   Heheh

Bagi yang berkeinginan pelik tu,
jangan cari ciri-ciri tu kat aku.
Aku tak suka orang pelik.
Biarlah korang hensem,
aku rela tolak tuah...
Walaupun peluang dapat lelaki hensem
tu jarang sekali (T__T)


Hoho...

Motif soal selidik ni???

Saja nak tau taste lelaki macamne...

Hehe...  Peace yah!

Ok.  That's all.

See ya!


No comments: