Kamu Klik, Sofea suka :B

Saturday, January 15, 2011

Musim Hujan

Entah kenapa tiba-tiba aku buat entri ni tak tau la.  Biarkan otak dan hatiku berkata-kata spontan...   Mungkin ni akibat daripada hujan, hujan, hujan yang seperti tak ada kesudahannya.


Semua aktiviti tergendala, apa yang boleh aku buat, duduk dalam bilik diam-diam.


Bagi yang kuat makan, memang peluang baik untuk menambah lagi lipatan tayar di perut sekarang ni. Aku tak boleh sebab diet.


Bagi yang suka tidur, memang peluang yang baik untuk dapat tidur yang nyenyak. Aku tak boleh, takut oversleep.


Bagi yang berpasangan, memang peluang baik untuk mengawan mengisi masa bersama.  Aku just ada Donna, roommateku.  SS je la nampaknya.


Bagi yang aktif beraktiviti, aku faham jiwa korang siksa sekarang...  Seperti aku yang berharap dan terus berharap semoga petang Ahad esok tak hujan...  Sebab aku nak outing ngan member-member.  Berharap, berharap dan terussss berharap...  Hmmm...


Dalam selimut tebal memang best time hujan ni...  Kesejukan LoL. Sambil online...  Tengok-tengok blog aku yang masih buruk ni...  Huhu.  Tapi apa-apa pun tetap blog aku, hasil usaha aku mencipta dan membentuk segala-galanya.  hargai je la...


Lepas ni aku rasa, kalau hujan belum reda jugak kat bumi Mukah tercinta ni, apa yang aku nak buat...  Tenung kipas kat siling lama-lama.


Opppsss...  Assigment LoL!


Babai...



No comments: