Kamu Klik, Sofea suka :B

Friday, January 14, 2011

Siapa Bilang Gadis PMU Tidak Menawan

Halo everybody.
Welcome back to my official blog.
I am Sofea Faudzi,
the owner of this blog.
(macam orang tak tau)

Btw,
entri aku kali ni adalah seperti yang aku janjikan tempoh hari di dalam entri-entri sebelum ni:

Siapa mereka berdua ni?

Jeng jeng jeng...

(^___^)





Introducing,
Nora (sit) and zira!
(^_^)


Gambar ni diambil oleh aku sendiri
di padang bola baling PMU.
Hihihi!

Untuk melihat photoshoot sepenuhnya, tekan link berikut :



(^__^)

10 comments:

Anonymous said...

gle la lu ling...nice jobb!!!!!!!!!!!..tumbs up... ^_^

Unknown said...

aku jatoh cinta oiii......ahahah......nice shot....but kalau second pix angle nya more to the right side....it will be more better....good job 4 amatur photographer....kim slm ngn nora..ahaahha

Sofea Faudzi said...

mst oni tu kan yg anymous tu... thank you ling... lebiu. hahaahaaa...
killer~ rly? ok, thanks utk tips tu... pas ni aku improve skills... orait... salam kpd nora akan dsampaikn. tenkiu... ^^

Wissolicious said...

pic ke 2 mcm kabur sikit.. :) yg lain ok dah

Sofea Faudzi said...

Okay... thank you. fotografernya pun mmg blur jua, tu pasal hasilnya blur. saya budak baru belajar, kalau salah sila tunjukkan ye senior. ^^

Wissolicious said...

hahahaha!! bah balik la ke lawas...shoot sama2...

Sofea Faudzi said...

tnggu ku balik lawas! pesta ni x pat balik :'( okeh! ^^

Qyrn Hazedan said...

nice shot :)

Sofea Faudzi said...

thanks qyrn.... =))

Farahani Faizal said...

student pmu errk?sama arr..hhe..btw,nice !! done follow ure blog..
do visit my blog too..:)
http://myhuhuhabuu.blogspot.com