Kamu Klik, Sofea suka :B

Friday, January 7, 2011

Ingin Kurus? Tanya Pakar Glamor KEVIN ZAHRI!

Sempena tahun baru 2011, masing-masing sudah pastinya mempunyai azam tersendiri.

Ada yang nak nak cari GF/BF bagi yang single, ada yang nak kahwin bagi yang dah gatal nak kahwin, ada yang nak kaya, ada yang nak kumpul duit semata-mata nak guna iPhone 4 dan lain-lain lagi.

Azam ku??

Ah....  Terlalu banyak.  Tapi kat sini aku nak stori azam aku yang satu ni, NAK KURUS!!!

Aku dah terlalu berkeinginan nak KURUS bila tengok baju yang cantik tak muat kat badan aku!  :'(

...juga bila tengok badan perempuan-perempuan lain yang slim lagi cantik.  Wah!  Jelous....  :'(

So, tahun ni aku azam nak kurus betul-betul!

Jadi, aku mula buat maklumat untuk menguruskan badan dengan efektif tetapi tanpa melakukan aktiviti-aktiviti yang membuat aku BERPELUH sangat!  Boleh ke???  Hanya pakar yang tahu.

Aku google sendiri maklumat-maklumat yang aku nak, and ada juga member-member kat Facebook tak kurang berkongsi tips (thank you) untuk kurus.

But, lastly akhirnya aku jumpa sumber maklumat yang sangat menarik perhatian!  Aku jumpa Kevin Zahri's official web.  OMG!  Memang hebat betul kandungannya.

Then, kat facebook pula aku 'like' Kevin and then tanya dia soalan.






(untuk paparan lebih jelas, klik gambar)


ABANG KEVIN ok!

(^___^)

Respon yang dia bagi mampu jugak buat aku tak tidur sehari semalam sampai senyum sorang-sorang.
Hahah!  Aku tipu!

Rasa bahagia je sebab dia bagi nasihat yang berguna walaupun ringkas!

Yang penting dia tak sombong macam sesetengah selebriti tu walaupun tak glamor mana pun!
Maybe untuk market dia kot??
WHATEVER!
Janji dia memang tak sombong and senang nak communicate ngan dia!

(^___^)


BTW,
hopefully,
aku boleh kurus, ada badan yang chaaannnttteekkk!

Adakah aku obses nak kurus???
Ahh....  Lantak lah.
Berbadan cantik ala-ala miss world adalah idaman semua perempuan!

Betul tak??
Kalau 'salah', sila tinggalkan bumi Malaysia sekarang!
Erksss....

Apa-apa pun...  kalau nak tau apa-apa informasi berguna dari abang Kevin,
visit this :kevinzahri.com

See ya!

No comments: