Kamu Klik, Sofea suka :B

Monday, January 10, 2011

FACEBOOK akan berakhir 15 Mac!

Facebook akan berakhir pada 15 Mac tahun ni.


What...???


Again...


What...???


OMG!  What should I do with my 'FB time' if there is no more FB???


Fuh!  Aku rasa ni la berita paling hot lagi sensasi di seluruh alam semesta.  Bush kahwin 4 ke, Siti Nurhaliza beranak kembar 4 ke, Britney Spears tiba-tiba jadi alim sekali pun aku tak terkejut macam aku terkejut ngan berita ni.


Alkisah bermula aku baru nak berFB, ada member aku nama Diana link kat aku satu news.  Aku buka, baca dengan keadaan shocked!  Ehe...  Tipu.  Keadaan tak percaya je.


Kononnya, pengasas Facebook, si Mark Zuckerberg akan tutup Facebook 15 Mac ni dengan alasan stress menguruskan benda tu.  Selepas tarikh tu, FB users takkan dapat online FB lagi.


Avrat Humarthi, vice president of technical affairs kat FB pulak kononnya berpesan supaya semua gambar dalam FB tu diambil semula kerana gambar tu takkan dapat diambil jika FB dah ditutup.


Zuckerberg berkata, keputusan nak tutup FB tu susah, tapi dia tak rasa orang akan kecewa. Dia tak kisah soal duit, dia just nak old life dia semula.


“I don’t care about the money,” said Zuckerberg. “I just want my old life back.”


(my opinion, if aku berada tempat si mamat ni, aku pun akan buat macamtu.  Kot...)


TFC(The Facebook Corporation) mencadang a.k.a menasihatkan FB users untuk remove semua personal information dari website tu sebelum 15 Mac.  Lepas tarikh tu, semua yang ada dalam tu akan permanently erased!






Is it true???


Can you imagine your life without FB?


Halo, I spend masa depan lappy almost 12hours semata-mata nak menghendap orang lam FB.


Tapi, aku rasa hidup aku akan lebih bermakna selepas tu!  Heheh.  I can get my normal life again.


No more FB, but layan balik Friendster seperti dahulu-kala.  MIRC ke, chat Kampung.  Hahah!!!


Tak pun, layan je Tagged yang penuh ngan orang-orang yang bermacam ragam.


Hohoho.


I wish it will be true... =)


Bai bai F.

F for what???

Don't think yellow @ blue!

Facebook la!

Untuk bacaan yang lebih detail,
tengok kat sini :
WEEKLY WORLD NEWS


Orait.  See ya!  (^__^)

No comments: