Kamu Klik, Sofea suka :B

Wednesday, January 12, 2011

PALLOBBY : Facebook Malaysia!!!

PALLOBBY


Nampak gayanya ada yang nak mengalahkan Mark Zuckerberg.  Patutpun mamat tu merajuk nak tutup Facebook.  Ngeh ngeh ngeh.


Aku kenal benda ni bila ada sorang member tu link kat aku.  Memang aku bingung.  Pastu aku buka, memang nak sama sebijik macam Facebook!  Terutama bila nak create akaun. (aku dah create akaun). Heheh...  Aku nak tengok apa ada kat dalam Pallobby ni.


Bila aku tengok...  Macam kerja budak Malaysia je...  Ke aku salah informasi???  Nanti aku google.  Sekarang aku malas.


Kalau betul la budak Malaysia yang buat Palloby ni, salute la jugak...  Cuma tak suka ciri-ciri and grafik lebih kurang macam Facebook.  Nanti bila Indonesian tengok benda ni, takut dikata Malaysian cuba nak ciplak Facebook pulak.  Peduli lah kata orang.  Orang sendiri maju, aku tumpang suka je...


Nak tengok dalamnya...?  Nah...  Aku bagi rupa akaun aku yang bengong...



Gambar aku cencored...  Cantik sangat.  Hahaha!
Btw, bila aku perhatikan...
memanglah ada perbezaan, agak detail sikit kot...
and complicated.
Maybe masih baru and aku belum explore, tu pasal aku masih bebal.

Aiseh...  Kunun try update status.
Hahaha!  Jakun a.k.a sakai betul.







Btw,
Aku tak tau motif orang cipta Pallobby ni.
Yang aku rasa sekarang ni...
Cukuplah Facebook yang telah terlalu merubah corak kehidupan manusia.


Nak tau lebih lanjut, aku link kat sini :
Pallobby





*kalau betul Facebook dah nak ditutup, bolehlah guna Pallobby ni sebagai pengganti.  har har har.
Tapi Facebook tetap yang paling gempak!


See ya!



No comments: