Kamu Klik, Sofea suka :B

Monday, January 10, 2011

Apa Blog Kegemaran Anda?

Aku selalu tanya ngan member,


"korang baca blog tak?"


Mostly kawan aku cakap, "Tak pandai."


Hadohai...  OK.  Faham.  Kita duduk di bumi Mukah sekarang.


and buat yang kenal blog tu, aku akan tanya,


"korang suka baca blog apa?"


Ni jawapannya...


Kak Ten, "kamek suka baca blog Hanis Zalikha and Proudduck."


Mamal, "kamek suka baca tentang gossip, fashion and  blog Jelly Jelly Beans, blogger muda dari Indonesia berumur 8 tahun yang dinobatkan sebagai blogger termuda paling bergaya di Indonesia."


To Mamal,


kamek lom temu gik Jelly Jelly Beans ya...  Puas dah mek google. Ke kamek tak pandai carik???




Btw,
atas influence yang Kak Ten (My Idol in Poly), aku pun minat ngan blog Hanis Zalikha dan Proudduck.  Tapi, sebelum ni memang follow Hanis Zalikha, the most famous blogger in Malaysia!  Wiwit!  Cayak lah Hanis...  :)




But,
blog pilihan utamaku dikala bosan (awww...) adalah...




Blog Aku Bukan Blog Bapak Kau


and ini pulak dua blog yang selalu gak aku follow sebab...


1. dia ni auntie aku yang kiut miut...
Pelangi Mentari
boleh buat aku senyum kambing time baca ngan loghat Sarawaknya yang funny!


2. kawan kampung a.k.a senior DSK aku, dah keja pun...  Orangnya kiut miut gak, cantik and putih melepak...
CikCinderlala
dia dah tag nama aku lam blog dia setakat ni.  Makceh...  Jasa anda dikenang :B




Apa pulak blog kegemaran anda???  ^^


Hoho...  K, for this entry, that's all.


P/s : Mata masih melilau-lilau sekitar kamsis perempuan, kat jabatan, kat cafe, kantin, mahupun kat toilet, mencari wajah yang cantik...


Ada ke???


Akan diusahakan...








Daa...  See ya!


Agnes : Despicable Me
Cute macam anak aku
:B

No comments: